torsdag den 22. november 2012


Laser Tryk A/S og varmluftsballonen



Den århusianske trykkeri virksomhed er ifølge egne opgivelser et miljørigtigt foretagende - har underskrevet CSR-kodeks for den grafiske branche, har verdens grønneste CTP anlæg osv. Men tilsyneladende er gassen gået ud af Laser Tryks varmlufts ballon. Nu har man således tilbudt sine kunder, at de kan få trykt deres navn og logo på en etiket og få den klistret på en flaske vand som Laser Tryk så sender ud til dem, så deres medarbejdere ikke tørster!

Argumentation
Putter man tilstrækkelig meget varm luft ind i en varmluftsballon ender den med at revne og det er jo helt åbenbart tilfældet for Laser Tryk A/S. At tage den absolut dårligst tænkelige løsning på et erkendt problem - tørst - vidner om, at enten kan alle underskrive det CSR-kodeks virksomheden har underskrevet eller også at varmluftstrykket er steget faretruende for beslutningstagerne i virksomheden afdeling for PR stunts! Van(d)vittigt!

sEs gør virksomheder en lille smule grønnere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar